Thursday, June 8, 2023

Expressing What one feels

 Expressing What one feels

(යමෙකුගේ හැඟීමක් ප්‍රකාශ කිරීම)




01. Think

    •     I think so -     මම එහෙම හිතනවා.

Q.   Do you think so? -      ඔබ එහෙම හිතනවා ද?

N.   I don't think so -         මම එහෙම හිතන්නේ නැහැ.

NQ. Don't you think so? - ඔබ එහෙම හිතන්නේ නැද්ද?


01.He thinks of only himself.

 ඔහු හිතන්නේ තමා ගැන පමණයි.

02.What are you thinking about?

මොනවා ගැන ද ඔයා කල්පනා කරන්නේ?

03.Why do you think that I am angry with you?

ඇයි ඔයා හිතන්නේ, මම ඔයා එක්ක තරහයි කියලා?

04.You should think twice about this.

ඔබ මේ ගැන දෙවරක් සිතිය යුතුයි.

05.He has thought that today is a holiday.

ඔහු හිතලා තියෙන්නේ අද නිවාදු දවසක් කියලා.

06.He will think that I am a fool.

ඔහු හිතයි මම මෝඩයෙක් කියලා.

07.Who do you think  told this?

මේක කවුරු කිව්වා කියලද ඔබ හිතන්නේ?

08.Where do you think they are living now?

ඔවුන් දැන් කොහේ ජීවත් වෙනවා කියල ද ඔබ හිතන්නේ?

09. I don't think he does a job.

මම හිතන්නේ නැහැ ඔහු රැකියාවක් කරනවා කියලා.


       02. Feel

(දැනෙනවා/ හැඟෙනවා)

Subject + Feel + Adjective

01. We feel proud of you.

අපට ඔබ ගැන ආඩම්බරයක් හැගෙනවා.

02. I feel feverish today.

මට අද උණ ගතිය දැනෙනවා.

03. Do you feel giddy?

ඔබට හිස කරකැවෙන ගතියක් දැනෙනවා ද?

04. I don't feel abnormal.

මට අස්වාභාවික ගතියක් දැනෙන්නේ නැහැ.

05. I felt so sorry for him.

මට ඔහු ගැන හුගක් කණගාටු දැනුණා.


03. Feel like + 'ing'

(යමක් කරන්න හිතයි)


01. I feel like asking her about this.

මට ඒ ගැන ඇයගෙන් අහන්න හිතයි.

02. I feel like going home early today.

මට අද වේලාසන ගෙදර යන්න හිතයි.

03. Do you feel like giving up your effort?

ඔබට ඔබේ උත්සහය අතහරින්න හිතයිද?

04. I felt like embracing you at that time.

මට ඔබව ඒ වෙලාවේ බදාගන්න හිතුණා.

05. Why did you feel like speaking to him?

ඇයි ඔබට හිතුණේ, ඔහුට කතා කරන්න?


04. I have a feeling that....
(මට හිතෙනවා....)

01.I have a feeling that they will get married soon.  
 
මට හිතෙනවා ඒගොල්ලො ඉක්මනින් විවාහ වෙයි කියලා.

02.I have a feeling that they will invite us too.  

          මට හිතෙනවා ඒ ගොල්ලෝ අපටත් ආරාධනා කරයි කියලා.


03. I have a feeling that this will work.

          මට හිතෙනවා, මේක කෙරෙයි කියලා.



05. I am wondering...
(මම මේ කල්පනා කර කර ඉන්නේ....)

01. I am wondering why she is late.

          මම මේ කල්පනා කර කර ඉන්නේ, මොකද එයා පරක්කු කියලා.


02. I am wondering whether she will consent.

          මම මේ කල්පනා කර කර ඉන්නේ, ඇය කැමැත්ත දෙයිද කියලා.


03. I am wondering how to face him tomorrow.

          මම මේ කල්පනා කර කර ඉන්නේ, කොහොමද හෙට ඔහුට මුහුණ දෙන්නේ කියලා.


26 comments:

  1. Very usefull

    ReplyDelete
  2. great job 💗

    ReplyDelete

Leave a comment

Expressing What one feels

  Expressing What one feels (යමෙකුගේ හැඟීමක් ප්‍රකාශ කිරීම) 01. Think     I think so -     මම එහෙම හිතනවා. Q.   Do you think so? -      ඔබ එ...